Szervizünk vállalja a különböző típusú szkennerek (dokumentum, nagyformátumú, könyv, műtárgy) igény szerinti helyszínen történő összeszerelését, majd beüzemelését.
Mivel némelyik szkenner többszáz kilogramm tömegű is lehet, ezért az üzembe helyezés előtt számos részletet egyeztetnünk szükséges.
A helyszíni telepítés hardware szintű átadást jelent, mely a szkenner kicsomagolását, fizikai összeszerelését, kalibrációk elvégzését, majd a szkenner használatának, funkcionális működésének bemutatását takarja. A hardware szintű átadás azonban nem vonatkozik a már telepített és működő szkenner szoftveres rendszer integrációjára, különböző szoftvergyártóktól származó rendszerekbe történő beillesztésére, hiszen erre legtöbbször csak a rendszer szállítója, integrátora jogosult.
Rendkívül fontos a telepítendő szkenner hardveres és szoftveres rendszer követelményeinek áttanulmányozása, egyeztetése. Így megelőzhető, hogy a helyszínen derüljön ki, hogy a szkenner vezérlésére kijelölt számítógépen olyan operációs rendszer van, ami a szkenner gyártója által esetleg nem támogatott, vagy mondjuk a számítógépen nincsen CD / DVD meghajtó, így a telepítő lemezt nincsen mibe behelyezni, vagy épp nincsen a számítógépen olyan interfész, ami a szkennerhez szükséges.
Ha nem biztos benne, hogy a választott szkenner biztosan működni fog a helyi informatikai környezetben, hívjon bennünket, hogy együtt ellenőrizhessük.