
Magyarország legnagyobb építési információs tevékenységet folytató vállalkozása irodaházába (TERC IRODAHÁZ 1149 Budapest, Pillangó
park 9.) az alábbi feladatokra keres kollégákat:
Értékesítési ügyintéző
Milyen nálunk dolgozni?
A TERC Kft. csapata közel 50 fő, ami öt, önállóan dolgozó üzletágat foglal magába – most a Költségvetés-készítő szoftverek értékesítéséhez keresünk új csapattagot. Fő feladatunk az építőipari kivitelező, tervező, vállalkozások kiszolgálása költségvetés-készítő szoftverekkel (TERC-ETALON, V.I.P.); vevői ajánlatok készítése, beérkező rendelések kezelése, telefonon és e-mailen történő kapcsolattartás az ügyfelekkel, a kiemelt partnerekkel (ügyfélkövetés, kiküldött ajánlatok követése).
Nálunk a csapatmunka és a hatékony kommunikáció kiemelten fontos. A modern digitális eszközöket napi szinten használjuk, ezért örülünk, ha magabiztosan kezelsz online felületeket, ügyviteli rendszereket – de ha valamiben még nem vagy profi, mi segítünk fejlődni!
Főbb feladatok
- Kapcsolattartás telefonon és e-mailen ügyfelekkel, kiemelt partnerekkel
- E-mailben, webshopon érkező ajánlatkérések, megrendelések feldolgozása
- Ajánlatok nyomon követése és ügyfelek visszajelzéseinek kezelése
- Árlista, árajánlat készítése, Excel táblázatok, kimutatások kezelése
- Ügyviteli rendszer (ERP, CRM) használata rendelések, ajánlatok és ügyfélkapcsolati események kezelésére
- Adminisztráció és dokumentumkezelés
- A webshop és a cég weboldalainak kezelése: termékfeltöltés, árak frissítése, tartalmi frissítések
- Kapcsolattartás társosztályokkal (support, oktatás, pénzügy)
- Futárrendelés, postázás, csomagok összekészítése
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Microsoft Office programok (Excel, Outlook, Word, Teams) magabiztos ismerete
- Önálló, proaktív személyiség
- Jó kommunikációs készség és kapcsolatteremtő képesség, szóban és írásban egyaránt
- Kreativitás, precíz, pontos, igényes, önálló munkavégzés
- Ambíció és szorgalom
- Terhelhetőség
- Ügyfélorientált munkavégzés
- Digitális affinitás: internetes alkalmazások, adminisztrációs felületek, ERP és CRM rendszerek magabiztos kezelése
- Legalább középfokú végzettség
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Kereskedelmi-értékesítési tapasztalat
- Számlázó és ügyviteli szoftver (ERP) ismerete
- Vectory vállaltirányítási szoftver ismerete
Amit kínálunk:
- Teljes munkaidős alkalmazotti munkaviszony
- Igényes, barátságos munkakörnyezet
- Kihívást jelentő, változatos, felelősségteljes feladatok
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy piacvezető cégnél
- Összeszokott, támogató csapat és családias légkör
A pályázatot – amelyet a GDPR előírásainak megfelelően kezelünk – a fizetési igény megjelölésével várjuk a allas@terc.hu címre.