logo

Aktuális állásajánlatok

Magyarország legnagyobb építési információs tevékenységet folytató vállalkozása irodaházába (TERC IRODAHÁZ 1149 Budapest, Pillangó
park 9.) az alábbi feladatokra keres kollégákat:

 


Értékesítési ügyintéző

Milyen nálunk dolgozni?

A TERC Kft. csapata közel 50 fő, ami öt, önállóan dolgozó üzletágat foglal magába – most a Költségvetés-készítő szoftverek értékesítéséhez keresünk új csapattagot. Fő feladatunk az építőipari kivitelező, tervező, vállalkozások kiszolgálása költségvetés-készítő szoftverekkel (TERC-ETALON, V.I.P.); vevői ajánlatok készítése, beérkező rendelések kezelése, telefonon és e-mailen történő kapcsolattartás az ügyfelekkel, a kiemelt partnerekkel (ügyfélkövetés, kiküldött ajánlatok követése).

Nálunk a csapatmunka és a hatékony kommunikáció kiemelten fontos. A modern digitális eszközöket napi szinten használjuk, ezért örülünk, ha magabiztosan kezelsz online felületeket, ügyviteli rendszereket – de ha valamiben még nem vagy profi, mi segítünk fejlődni!

 

Főbb feladatok

  • Kapcsolattartás telefonon és e-mailen ügyfelekkel, kiemelt partnerekkel
  • E-mailben, webshopon érkező ajánlatkérések, megrendelések feldolgozása
  • Ajánlatok nyomon követése és ügyfelek visszajelzéseinek kezelése
  • Árlista, árajánlat készítése, Excel táblázatok, kimutatások kezelése
  • Ügyviteli rendszer (ERP, CRM) használata rendelések, ajánlatok és ügyfélkapcsolati események kezelésére
  • Adminisztráció és dokumentumkezelés
  • A webshop és a cég weboldalainak kezelése: termékfeltöltés, árak frissítése, tartalmi frissítések
  • Kapcsolattartás társosztályokkal (support, oktatás, pénzügy)
  • Futárrendelés, postázás, csomagok összekészítése

 

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Microsoft Office programok (Excel, Outlook, Word, Teams) magabiztos ismerete
  • Önálló, proaktív személyiség
  • Jó kommunikációs készség és kapcsolatteremtő képesség, szóban és írásban egyaránt
  • Kreativitás, precíz, pontos, igényes, önálló munkavégzés
  • Ambíció és szorgalom
  • Terhelhetőség
  • Ügyfélorientált munkavégzés
  • Digitális affinitás: internetes alkalmazások, adminisztrációs felületek, ERP és CRM rendszerek magabiztos kezelése
  • Legalább középfokú végzettség

 

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Kereskedelmi-értékesítési tapasztalat
  • Számlázó és ügyviteli szoftver (ERP) ismerete
  • Vectory vállaltirányítási szoftver ismerete

 

Amit kínálunk:

  • Teljes munkaidős alkalmazotti munkaviszony
  • Igényes, barátságos munkakörnyezet
  • Kihívást jelentő, változatos, felelősségteljes feladatok
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy piacvezető cégnél
  • Összeszokott, támogató csapat és családias légkör

A pályázatot – amelyet a GDPR előírásainak megfelelően kezelünk – a fizetési igény megjelölésével várjuk a allas@terc.hu címre.


scrollUp