A Prezentációs technika tréning során azokra a kulcsfontosságú elemekre fókuszálunk, amelyek igazán hatásossá tesznek egy Power Point anyagot - a tartalom strukturálásától kezdve a az adatok vizualizálásán át, a design kiválasztásáig minden fontosabb aspektust érintenek a hallgatók. Közösen átvesszük a legjobb gyakorlatokat az adatok, információk rendszerezéséhez, gyakorlati példákon keresztül. A hallgatók megtanulják, mi az, ami segíti a jobb áttekinthetőséget és koherens storyline kialakítását. Érintünk továbbá olyan design tippeket, trükköket amelyek fokozzák az üzenetek befogadhatóságát, és lekötik a közönség/olvasó figyelmét.
A prezentáció technika rejtelmeiről oktatónk, Veress Luca, vezetés- és szervezetfejlesztő tanácsadó mesél, aki maga is rengeteg felsővezetői anyagot készített és készít a mai napig. Tapasztalatai szerint egy jó prezentáció segít bizalmat ébreszteni, valamint összegezni és fókuszáltan adott témára irányítani a hallgatóság figyelmét.
Kérdése van - Visszahívást kér: oktatas@terc.hu
Az igényekhez alkalmazkodva két modulra bontottuk a prezentációs technika tréninget a jobb feldolgozhatóság érdekében.
I. modul | 2025. tavasz | (online) | (09:00 – 12:30) |
II. modul | 2025. tavasz | (tantermi) | (13:00 – 16:30) |
49 900 Ft + áfa/fő a 2 nap bevezető ára.
Elnevezés: TERC Prezentációs Technika Tréning
Tréning javasolt időtartama: Két modul, 2 x 3,5 óra időtartam, kb 1 hét különbséggel megtartva
Formátum: vegyes, első modul online, második modul személyes (preferáltan saját laptop)
Minimum létszám: 10 fő (maximum 14 fő)
Formátum
Online
Időtartam
3,5 óra, szünettel
Főbb tartalmi elemek:
Prezentáció logikai ívének összeállítása
Kulcs üzenetek azonosítása
Célközönség elemzés
Prezentáció vagy Slidedock? –melyik mire való és mikor használjuk
Adatok beépítése
+a modul során sajátpéldák feldolgozása
Formátum
Személyes (preferáltan saját laptop)
Időtartam
3,5 óra, szünettel
Főbb tartalmi elemek:
Adatok vizualizálása
Prezentáció felsővezetőknek
Design elemek és vizualizáció
Tippek, trükkök, inspirációs források
+a modul során sajátpéldák feldolgozása
Az online jelentkezési lap kitöltése során kérjük pontosan adja meg adatait, mert azok alapján állítjuk ki a díjbekérőt, valamint a számlát.
A jelentkezéseket a pénzügyi teljesítések sorrendjében tekintjük elfogadottnak.
A képzések jellegére való tekintettel a résztvevők száma korlátozott, azonban a minimális csoportlétszám: 10 fő.
A képzés első napján online formában, második napján pedig személyesen a TERC Irodaházban (1149 Budapest, Pillangó park 9.) vehet részt.
Az online oktatás részletei:
Az oktatóanyagot, a feladatokat és a kurzushoz való csatlakozás linkjét e-mailben küldjük meg.
A személyes oktatás részletei:
Előadótermünkben preferáljuk saját számítógép használatát, előre jelzett igény esetén az oktatás idejére laptopot tudunk biztosítani.
Az oktatóanyagot, és a feladatokat letölthető és nyomtatott formában is átadjuk.
Irodaházunk környékén fizetős parkoló övezetet jelöltek ki a Pillangó parknál, ahol munkanapokon 08:00 és 18:00 óra között kell a parkolásért fizetni. Az övezet azonosítója 1140.
A tanfolyam elvégzéséről a TERC Kft. által kiállított, a FAR rendszeren keresztül generált, részvételt igazoló tanúsítványt állítunk ki.
Az oktatás két alkalomból áll
Az első alkalom online kerül megtartásra.
Kezdés 9:00 órakor, befejezés 12:00-12:30 között (két 10 perces szünetet tartunk).
A második alkalom személyes.
Kezdés 13:00 órakor, befejezés 16:00-16:30 között (egy 15 perces szünettel).
laptop vagy asztali gép (ajánlott Windows 10 vagy magasabb verziószámú operációs rendszer, vírusmentes, megbízható internet kapcsolatot létesítő gép),
Teams telepítése, ingyenes letöltés:https://www.microsoft.com/hu-hu/microsoft-teams/free , de a böngészőn keresztüli használat is elérhető bárki számára
fejhallgató vagy hangszóró és mikrofon szükséges az interaktív részvételhez,
Microsoft PowerPoint alkalmazás.
Kérdése van - Visszahívást kér: oktatas@terc.hu