Programrendszereink értékesítésével egy időben a szoftverek használatának elsajátítását is igyekszünk minél többféleképpen elősegíteni.
Kezelési leírásokkal, útmutatókkal, képzésekkel, oktatásokkal, illetve a havonta megtartott nyílt napok és nem utolsó sorban telefonos segítségnyújtás (support) útján. Több éve már, hogy új vásárlás esetén egy fő részére térítésmentes az egynapos alapoktatásunk, mert meggyőződésünk, hogy az a jó ügyfél, aki tudja használni a programot és nem csak aki megvásárolta.
Már régóta két tűz között őrlődik az ügyfélszolgálati csapatunk! Cégünk alapfilozófiája, hogy ügyfeleinknek maradéktalanul megpróbálunk segítséget nyújtakni, szinte már minden fórumon. A probléma, hogy sok ügyfelünk leragadt egy régi változatnál (5-10 éves) viszont igényli a folyamatos supportot, ugyanúgy mint azok az ügyfelek, akik félévente folyamatosan frissítik a rendszerüket. Sokkal több idő elmegy egy régi program újratelepítésével, használati problémáival, mert azok nem a mai operációs rendszerekre, igényekre születtek.
A TERC V.I.P. előtti (VIKING - KIVI - KING) programok supportját és a hardverkulcsok USB-re történő cseréjét megszüntettük. Régi TERC V.I.P. felhasználóink térítés ellenében vehetik igénybe a support szolgáltatásainkat.
Térítésmentes a support az alábbi felhasználóknak:
- A programrendszerek új felhasználóinak a vásárlástól, a folyamatosan upgradelő (aktualizáló) partnereinknek az utolsó frissítéstől számított egy évig a telefonos és e-mailes ügyfélszolgálati segítségnyújtást térítésmentesen biztosítjuk.
- Egyéb esetben
Személyes / ONLINE support
(a TERC Irodaházban – előzetesen egyeztetett időpontban):
Friss programmal rendelkezőknek* térítésmentes, korábbi TERC V.I.P. verzióval rendelkezőknek
15000 Ft + áfa / megkezdett fél óra
/*további információt lásd a gombra kattintva
Bővebben>>
Support szolgáltatásaink:
- Felhasználói kézikönyv, térítésmentesen letölthet
Térítésmentes letöltése / megtekintése
vagy kinyomtatva 5000 Ft+áfa áron megvásárolható.
További dokumentum megtekintése a TERC V.I.P programrendszerhez:
Tovább a dokumentumokhoz
TERC V.I.P. nyomtatási minták Megtekintése
- A program használatának elsajátításához videósúgót is összeállítottunk, amelyet a Videó bemutatók gombra kattintva tud indítani.
- Telefonos ügyfélszolgálat:
Térítésmentesen igénybe vehető partnereinknek az alábbi elérhetőségeken hétköznaponként 8-16 óra között:
Szakács Sándor 06 70 670 5193 support@terc.hu
Kuti Krisztina 06 70 670 5195 support@terc.hu
Lóczi Miklós 06 20 401 5434 support@terc.hu
- Távoli segítségnyújtás a TeamViewer program segítségével. Ekkor ügyfélszolgálatos kollégánk feljelentkezik a felhasználó számítógépére egy felhasználó által adott jelszó segítségével.
TeamViewer letöltése
- Webinar szolgáltatásunk keretében lehetőséget kívánunk nyújtani a költségvetés-készítő programcsomagjaink iránt érdeklődő új és valamint régi felhasználóink számára, hogy az internet segítségével otthonról, avagy munkahelyükről kényelmesen, a számítógép előtt ülve ismerkedjenek költségvetés-készítő programjainkkal, informálódjanak a TERC V.I.P. különböző verziói által nyújtott lehetőségekről.
- A TERC Irodaházban – előzetesen egyeztetett időpontban – személyes supportot biztosítunk (klubtagoknak térítésmentes, a többi felhasználónak konzultációs díj ellenében minden megkezdett fél óránként 15000 Ft+áfa).
- TERC V.I.P. Programrendszer térítéses oktatása: TOVÁBB AZ OKTATÁSRA
- Helyszíni telepítés, oktatás (külön egyedi árajánlat szerint).