logo

TERC V.I.P. Support

Terc V.I.P. support

Programrendszereink értékesítésével egy időben a szoftverek használatának elsajátítását is igyekszünk minél többféleképpen elősegíteni.


Kezelési leírásokkal, útmutatókkal, képzésekkel, oktatásokkal, illetve a havonta megtartott nyílt napok és nem utolsó sorban telefonos segítségnyújtás (support) útján. Több éve már, hogy új vásárlás esetén egy fő részére térítésmentes az egynapos alapoktatásunk, mert meggyőződésünk, hogy az a jó ügyfél, aki tudja használni a programot és nem csak aki megvásárolta.

 

Már régóta két tűz között őrlődik az ügyfélszolgálati csapatunk! Cégünk alapfilozófiája, hogy ügyfeleinknek maradéktalanul megpróbálunk segítséget nyújtakni, szinte már minden fórumon. A probléma, hogy sok ügyfelünk leragadt egy régi változatnál (5-10 éves) viszont igényli a folyamatos supportot, ugyanúgy mint azok az ügyfelek, akik félévente folyamatosan frissítik a rendszerüket. Sokkal több idő elmegy egy régi program újratelepítésével, használati problémáival, mert azok nem a mai operációs rendszerekre, igényekre születtek. 

Térítésmentes a support az alábbi felhasználóknak:

  • A programrendszerek új felhasználóinak a vásárlástól, a folyamatosan upgradelő (aktualizáló) partnereinknek az utolsó frissítéstől számított egy évig a telefonos és e-mailes ügyfélszolgálati segítségnyújtást térítésmentesen biztosítjuk.
  • Egyéb esetben

Személyes / ONLINE support 

(a TERC Irodaházban – előzetesen egyeztetett időpontban):

Friss programmal rendelkezőknek* térítésmentes, korábbi TERC V.I.P. verzióval rendelkezőknek 
15000 Ft + áfa / megkezdett fél óra

/*további információt lásd a gombra kattintva

Bővebben>>


Support szolgáltatásaink:

  1. Felhasználói kézikönyv, térítésmentesen letölthet

    Térítésmentes letöltése / megtekintése 

    vagy kinyomtatva 5000 Ft+áfa áron megvásárolható.

    További dokumentum megtekintése a TERC V.I.P programrendszerhez:

    Tovább a dokumentumokhoz

    TERC V.I.P. nyomtatási minták Megtekintése
  2. A program használatának elsajátításához videósúgót is összeállítottunk, amelyet a Videó bemutatók gombra kattintva tud indítani.
  3. Telefonos ügyfélszolgálat:
    Térítésmentesen igénybe vehető partnereinknek az alábbi elérhetőségeken hétköznaponként 8-16 óra között:

    Szakács Sándor        06 70 670 5193        support@terc.hu 
    Kuti Krisztina            06 70 670 5195         support@terc.hu
    Lóczi Miklós              06 20 401 5434        support@terc.hu
  4. Távoli segítségnyújtás a TeamViewer program segítségével. Ekkor ügyfélszolgálatos kollégánk feljelentkezik a felhasználó számítógépére egy felhasználó által adott jelszó segítségével.
    TeamViewer letöltése
  5. Webinar szolgáltatásunk keretében lehetőséget kívánunk nyújtani a költségvetés-készítő programcsomagjaink iránt érdeklődő új és valamint régi felhasználóink számára, hogy az internet segítségével otthonról, avagy munkahelyükről kényelmesen, a számítógép előtt ülve ismerkedjenek költségvetés-készítő programjainkkal, informálódjanak a TERC V.I.P. különböző verziói által nyújtott lehetőségekről.
  6. A TERC Irodaházban – előzetesen egyeztetett időpontban – személyes supportot biztosítunk (klubtagoknak térítésmentes, a többi felhasználónak konzultációs díj ellenében minden megkezdett fél óránként 15000 Ft+áfa).
  7. TERC V.I.P. Programrendszer térítéses oktatása: TOVÁBB AZ OKTATÁSRA
  8. Helyszíni telepítés, oktatás (külön egyedi árajánlat szerint).

Kérdése van?
Király Gergő
Király Gergő
Értékesítési ügyintéző
gergo.kiraly@terc.hu
+36 70 670 5198
Mátrai Zsófia
Mátrai Zsófia
Értékesítési ügyintéző
zsofia.matrai@terc.hu
+36 20 318 3683
Kuti Krisztina
Kuti Krisztina
Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs
support@terc.hu
+36 70 670 5195
Szakács Sándor
Szakács Sándor
Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs
support@terc.hu
+36 70 670 5193
Lóczi Miklós
Lóczi Miklós
Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs
support@terc.hu
+36 20 401 5434
scrollUp