logo

Irodai licenszek otthoni használata

Szerző: Kiss Árpád / arpad.kiss@terc.hu / +36 (20) 946-6514 


A koronavírus okozta nehéz helyzetben az otthoni munkavégzést választja a tervezőirodák nagy része. Nézzük meg az AUTODESK mivel segíti az otthoni munkát. 

Szerencsére az előfizetés tartalmazza az Irodai licenszek otthoni használatának lehetőségét. A telepítés lépéseit tekintjük át ebben a cikkben.

 

A szoftver felhasználója jogosult az általa megvásárolt licenszt 3 munkahelyre telepíteni.

  • Ugyanazt a sorozatszámot és termékkulcsot használhatja a telepítéshez minden gépnél.
  • Az első bejelentkezéskor alkalmazza az AUTODESK fiókjának e-mail címét és jelszavát.  
  • Ilyenkor 2 esemény történik párhuzamosan. Ekkor bejelentkezik az Autodesk 360 felhő tárhelyre, majd automatikusan aktíválja a szoftverét is.

 

FIGYELEM! Egy időben csak 1 számítógépen futhat a szoftver!  

 

  


A telepítés lépései

Az AUTODESK ACCOUNT weboldal a szoftverek kezelésére szolgál, innen telepítheti az elektronikus licenceit. A megvásárolt szoftver használatához az alábbi lépések szükségesek:

 

1, Bejelentkezés (Elfelejtett jelszó)

2, Sorozatszám és termékkulcs ellenőrzése új felületen

3, Felhasználók hozzáadása Több licensz esetén szükséges!

4, Szoftverjogok hozzáadása a felhasználókhoz Több licensz esetén szükséges!

5, Szoftver telepítése új felületen

6, Online aktiválás


Szükség lehet a szoftver frissítésére

Indítsa el a START menü AUTODESK könyvtárában található Autodesk Asztali alkalmazást (Autodesk Desktop App).

  • Bejelentkezéshez adja meg az AUTODESK fiókjának e-mail címét, majd adja meg a jelszavát.
  • Szoftvereinek listáját bal oldalon találja. Ha szükséges frissíteni, akkor azt egy üzenet jelzi.


Kérdése van?
Kiss Árpád
Kiss Árpád
Stúdióvezető-helyettes, CAD szoftver termékfelelős és oktató
arpad.kiss@terc.hu
+36 20 946 6514
scrollUp