Szerző: Kiss Árpád / arpad.kiss@terc.hu / +36 (20) 946-6514
A szoftverelőfizetési konstrukció egy olyan vásárlási forma, amely lehetővé teszi az Autodesk szoftverek 1 vagy 3 éves licencelését. Például kötött határidejű projektek elvégzéséhez vagy ideiglenes munkaerő alkalmazása esetén.
Az előfizetési konstrukcióban vásárló ügyfelek hasonló kedvezményekben részesülnek, mint azok, akik állandó licenceket vásárolnak az Autodesk szoftverkövetés keretében. A kedvezmények között megtalálható az alapszintű támogatás, valamint hozzáférés a legújabb szoftver- és termékfejlesztésekhez, bizonyos esetekben pedig egyes felhőszolgáltatásokhoz is.
A MAINTENANCE PLAN KÖVETÉSEK NYUGDÍJBA VONULTAK!
Jellemzők és előnyök |
Állandó licenc Autodesk® szoftverkövetéssel (maintenance plan) |
Előfizetési konstrukció (subscription) |
Licencelési időszak |
Állandó licenc Éves/többéves szoftverkövetés |
Havi, éves/többéves konstrukciók |
Szoftverlicencelés |
Többfelhasználós (különálló licenc) vagy hálózati licenc |
Megnevezett felhasználó (különálló licenc) |
Megújítás |
Autodesk szoftverkövetés – évente megújítható |
Negyedéves konstrukció – negyedévente megújítható Éves konstrukció – évente megújítható Hároméves konstrukció - három évente megújítható |
Visszatérítési irányelvek |
Vásárlást követő 30 napon belül |
Éves és negyedéves előfizetési konstrukciók – vásárlást követő 30 napon belül |
Hozzáférés a legújabb szoftver- és termékfrissítésekhez |
Igen |
Igen |
Korábbi verziók használatának joga |
Igen |
Igen (lista szerinti termékeknél) |
Otthoni használat joga |
Az otthoni használattal kapcsolatos jogok termékenként változnak. |
A megnevezett felhasználó több helyen is telepítheti és használhatja a terméket. |
Bővített támogatás (Advanced Support) |
Elérhető |
|
Alapvető támogatás (Basic Support) |
Elérhető |
|
Használati területre vonatkozó jogok Országon kívüli jogosultságok |
Használható a beszerzési országon (EU) kívül legfeljebb 90 napon át egy 12 hónapos időszakon belül. |
Globális használat, de a beszerzési országtól függően lehetnek kivételek. |
Felhőszolgáltatás-előnyök |
A hozzáférés programcsomagtól és típustól függ |
|
Felhőpontok |
Jogosultság esetén a szoftverkövetési szerződéssel járnak |
Jogosultság esetén az előfizetési konstrukcióval járnak |
Felhőalapú tárhely irányelvei |
25 GB munkaállomásonként, nem összevonható |
|
Adatmegőrzés |
Az ügyfeleknek a szerződés lejárta után 30 napjuk van az Autodesk 360 segítségével tárolt adatok eltávolítására. |
Az éves előfizetési konstrukciókat az Autodesk forgalmazóktól lehet megvásárolni, és megújítani. A konstrukciók azon a napon kezdődnek, amelyiken kiküldik a vásárlást jóváhagyó értesítést, és attól számítva 12 hónap múlva fejeződnek be. Ekkor az ügyfél dönthet az éves konstrukció megújítása mellett.
Az előfizetési konstrukciók esetében is járnak felhőpontok, melyek lejárnak az előfizetési időszak végén, attól függetlenül, hogy megújítják-e az előfizetési konstrukciót egy újabb évre.
Az előfizetési konstrukciók sok olyan technikai támogatást és frissítést kínálnak, amelyek az állandó licencekkel és Autodesk szoftverkövetéssel együtt is elérhetőek. Lásd a táblázatot.