logo

Hogyan lehet lekérdezni az Autodesk előfizetéseket és szerződéseket?

Az Autodesk szoftverekkel dolgozók számára kiemelten fontos, hogy naprakész információval rendelkezzenek előfizetéseikről és szerződéseikről.

Az alábbi lépésekkel könnyedén lekérdezheti ezeket az adatokat az Autodesk hivatalos platformján keresztül.

1. Bejelentkezés az Autodesk-fiókba

  1. Első lépésként nyissa meg az Autodesk Account oldalt, majd a jobb felső sarokban kattintson a Sign In (Bejelentkezés) gombra, 
  2. Adja meg a regisztrált e-mail-címét és jelszavát. Ha kétlépcsős azonosítást használ, erősítse meg a belépést a megfelelő módon.

2. Navigálás az előfizetésekhez

A bejelentkezés után válassza ki a fenti menüből a "Számlázás és megrendelések", majd az „Előfizetések és szerződések” (Subscriptions & Contracts) menüpontot. Itt megtalálja az összes aktív és lejárt előfizetését.

3. Előfizetés részleteinek megtekintése

A listában rákattinthat a kívánt előfizetésre, ahol a következő információkat ellenőrizheti:

✔️ Szoftver neve és verziója

✔️ Előfizetés típusa (pl. éves vagy havi)

✔️ Lejárati dátum

✔️ Automatikus megújítás állapota

✔️ Licencelési feltételek

4. Számlázási és megrendelési adatok ellenőrzése

Ha szeretné átnézni a korábbi vagy aktuális rendeléseket, válassza a „Megrendelési előzmények” menüpontot. Itt letöltheti számláit, és szükség esetén módosíthatja a fizetési módját.

 

Amennyiben bármilyen problémát tapasztal a folyamat során, érdemes felkeresni az Autodesk ügyfélszolgálatát a https://www.autodesk.com/support/contact-support oldalon.


 

Kérdése van?
Kiss Árpád
Kiss Árpád
Stúdióvezető-helyettes, CAD szoftver termékfelelős és oktató
arpad.kiss@terc.hu
+36 20 946 6514
scrollUp