A TERC V.I.P. rendszerek support szolgáltatása díjköteles!
Kivételt képeznek ezalól azon ügyfeleink, kiknek alanyi jogon jár:
- A programrendszerek új felhasználóinak a vásárlástól, vagy a folyamatosan upgradelő (aktualizáló) partnereinknek az utolsó frissítéstől számított EGY ÉVIG a telefonos és e-mailes ügyfélszolgálati segítségnyújtást térítésmentesen biztosítjuk.
Kik vehetik igénybe a support szolgáltatást?
- Ezt a szolgáltatást az informatikai rendszerek folyamatos fejlődése és megújulása okán 2018/1-es vagy ennél frissebb programmal rendelkező ügyfeleink számára tudjuk biztosítani. 2017/4-es és korábbi verziók esetén, illetve VIKING - KIVI - KING programok mindennemű supportját megszüntettük.
Mennyibe kerül?
- Esetenként* 15 000 Ft + Áfa / Minden megkezdett félóra
Hogyan vehető igénybe?
- Megrendelhető a webshopon keresztül, ez esetben bankkártyás fizetés lehetséges. Majd a sikeres bankkártyás fizetés után hívják műszaki ügyfélszolgálatos kollégink egyikét.
MEGRENDELEM
- Amennyiben a bankkártyás fizetési opció nem megfelelő önök számára, úgy vegyék fel a kapcsolatot értékesítő kollégáink egyikével!
Ez esetben a folyamat kicsit bonyolultabb lesz, küldenek az önök számára egy díjbekérőt, majd a fizetési jóváhagyás egyeztetése után tudják hívni műszaki ügyfélszolgálatos kollégáink egyikét.
Itt olvashat a szolgáltatás részletes ismertetéséről:
TOVÁBB A TERMÉK LEÍRÁSRA