TERC Online Shopon keresztül
Termékeinket hagyományos írásos formában (e-mail, telefax, levél) is megrendelhetik vagy személyesen, irodaházunkban (1149 Budapest, Pillangó park 9.) nyitvatartási időben (munkanapokon 8-16 óra között) megvásárolhatják. A TERC Online Shop termékeit kizárólag Magyarország területére tudjuk postázni a GLS futárszolgálat segítségével.
Az Online vásárlói felületek a következőkben leírtak szerint némiképp eltérnek egymástól, de természetesen lehetőség van egyszerre többféle termék vásárlására is, így nem szükséges külön-külön indítani rendeléseket.
A webshop-on keresztüli vásárlásokhoz mindenképpen a www.terc.hu oldalon történt ingyenes regisztrációval rendelkezni kell. A regisztráció elvégezhető közvetlenül a vásárlás előtt is, mikor a KOSÁRBA már összegyűjtötték a termékeket.
A termékek listájában keresési, rendezési, szűrési feltételek megadására is lehetőség van. Az ablak jobb felső részében közvetlenül elérhető az Akciós könyvek listája is.
A kiválasztott könyv ára alatt található RÉSZLETEK gombra kattintva a megjelenő leírás ablakában adható meg a vásárolandó példányszám és egyből helyezhető a KOSÁRBA.
KÖLTSÉGVETÉS-KÉSZÍTŐ SZOFTVEREK
Költségvetés-készítő programjaink vásárlási lehetőségei a következők:
TERC V.I.P. programok vásárlása
A programok listájánál közvetlenül is a KOSÁRBA helyezhető a vásárolandó termék, de a kiválasztott (pl. TERC V.I.P. SILVER) program címsorára kattintva a megjelenő RÉSZLETEK ablakában a további példányszámok, valamint az elérhető kiegészítők is megvásárolhatók.
Az ÁRJEGYZÉK fülön további információkat találhatnak több licenc vásárlására, frissítések, áttérése, átírások áraira vonatkozóan. Amennyiben már rendelkeznek licenc jogosultsággal, több példányt kívánnak egyszerre megvásárolni, vagy régi programjukat kívánják frissíteni, az online vásárlás helyett mindenképpen kérjék értékesítő kollégáink személyre szabott segítségét!
TERC-ETALON pontok vásárlása
A TERC–ETALON Online Költségvetés-készítő programrendszer a www.etalon.terc.hu oldalon érhető el, melyben a program hasznos funkcióihoz, különböző moduljaihoz előfizetésre van szükség. Az előfizetések történhetnek a programon belül is, de lehetőség van TERC-pontok vásárlására még a rendszer használatának megkezdése előtt is, majd azok szükség szerinti, tetszőleges időpontban történő felhasználására.
A megvásárolható legkisebb TERC-pont egység 10 000 pont (10 000,- + áfa).
Amennyiben több pontot kívánnak vásárolni, a példányszám emelésével és a KOSÁRBA helyezéssel érhető ez el.
Az előfizethető modulok, szolgáltatások táblázatai, árai az ÁRJEGYZÉK fülön részletesen megtalálhatók.
A listában gyártók szerint szűrheti a vásárolandó termékeket, kellékeket. A listánál közvetlenül is a KOSÁRBA helyezhető a vásárolandó termék, de a kiválasztott (pl. HP Designjet) termék címsorára kattintva a megjelenő RÉSZLETEK ablakában a további darabszámok is megadhatók, valamint a termék részletes információi, leírásai is elérhetők.
A programok listájánál közvetlenül is a KOSÁRBA helyezhető a vásárolandó termék, de a kiválasztott (pl. VBexpress) program címsorára kattintva a megjelenő RÉSZLETEK ablakában a további példányszámok is megadhatók. Az ÁRAK fülön további információkat találhatnak több licenc vásárlására, frissítések áraira vonatkozóan. A JELLEMZŐK, DOKUMENTUMOK füleken pedig a termék részletes információi, leírásai is elérhetők.
A kiválasztott termék(ek) kosárba helyezésről egy ablakban minden esetben értesítést küld a rendszer.
A kosár aktuális tartalmának megtekintése a Weboldal fejlécében, középen található KOSARAM kiválasztásával történik. Itt szerkeszthetők a kiválasztott termékek, példányszámok, vagy törölhetők is egyes elemek. Példányszám változásakor a fizetendő adatok frissítésére van szükség a példányszám alatti frissítés gomb segítségével,
elem törlése pedig a piros x gombra kattintva érhető el.
A kosárba helyezett termékek rendelése minden esetben a kosár oldaláról indul a „TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ” gomb megnyomásával.
Rendelést csak az oldalra bejelentkezett felhasználó adhat le!
A bejelentkezéshez a www.terc.hu oldalon regisztrációkor megadott e-mail címre és jelszóra van szükség.
Ha esetleg elfelejtette jelszavát, új jelszó kérhető a Weboldal fejlécében található BEJELENTKEZÉS ablakában.
Ha még nem rendelkezik regisztrációval, a szükséges adatok megadása után a megjelenő ablakban ezt is megteheti. A sikeres regisztrációról e-mail üzenetet is küld a rendszer.
A következő oldalakon a szállítási, számlázási adatok pontosíthatók még, majd az vásárolt termékek átvételének módja adható meg.
Választható átvételi lehetőségek:
Az alábbi fizetési módok közül választhat:
A rendelési adatok kitöltése után a MEGRENDELÉS gomb megnyomásával a rendelést a rendszer rögzíti és a sikeres elküldése megjelenik a képernyőn, illetve e-mailben is tájékoztatást kap.
A megrendelésről és minden állapotmódosításáról e-mailben értesül és ezeket bármikor bejelentkezés után a „Fiókom” menüpont alatt a „Korábbi rendeléseim” oldalra kattintva is megtekintheti. Ezen az oldalon nemcsak az aktuális, hanem az eddigi összes megrendelését megtalálja.
A GLS futárszolgálat a visszaigazolásban megjelölt napon reggel 9 és 17 óra között szállítja a csomagot a megrendelésben megadott szállítási címre. A megrendelőnek lehetősége van a GLS központjával közvetlenül felvenni a kapcsolatot (a megadott telefonszámon a ragszámra való hivatkozással) a kiszállítás pontos időpontjának egyeztetése végett.