Vissza
-
1Mi a különbség az időkorlátos és az időkorlát nélküli verzió között?
Időkorláttal rendelkező programrendszerünk használata az adott fél évre vonatkozik, a fél év utáni türelmi időszak lejártával kötelező megvásárolni az ahhoz tartozó frissítést. Egyedül a BRONZ TIME verzióhoz tartozik időkorlát a többi programrendszereinknél nem kötelező de erősen ajánlott a frissítés.
-
2Több gépen is tudom használni a TERC V.I.P. programrendszert?
A szoftvert több számítógépre is fel lehet telepíteni azonban csak ott lehet használni ahol csatlakoztatva van a hardverkulcs. További hardverkulcs példányok vásárlásával több gépen is lehet használni a programrendszert egy időben illetve igény szerint tudunk biztosítani TERC V.I.P. GOLD hálózatos hardverkulcsot 5,10,25,50 vagy 100 licences verzióban.
-
3Nem működik/megsérült a hardverkulcsom. Van lehetőség cserére?
Természetesen igen. A hardverkulcsokra 1 év ingyenes cseregaranciát vállalunk. A garanciális idő letelte után külön díj ellenében tudjuk a hibás kulcsot cserélni. A cseréhez juttassa el hozzánk hibás/nem működő hardverkulcsát személyesen vagy postai úton a 1149 Budapest, Pillangó park 9. sz. alatti irodaházunkba.
-
4Hogyan vásárolhatom meg a programrendszert?
Személyesen a Terc Irodaházban (1149 Budapest, Pillangó park 9.) hétköznapokon 8-16 között, e-mailben küldött írásos megrendelői levéllel (honlapunkon keresse értékesítő, ügyfélkapcsolati munkatársaink elérhetőségeit) vagy a Költségvetés-készítő webshopjából.
-
5Elvesztettem a hardverkulcsot. Mi a teendő?
Sajnos elveszett hardverkulcs esetén nincs lehetőség pótlásra. További licenc vásárlását tudjuk ajánlani, amelynek árai az első licenchez képest kedvezőbbek. További licencek árjegyzéke.
-
6Miért érdemes klubtagnak lenni?
Klubtagsággal rendelkező ügyfeleink az évenkénti kétszeri programmegjelenés mellé a negyedéves adattári frissítést is megkapják illetve a negyedéves árkarbantartásokat is. Kedvezményesen vásárolhatnak további hardverkulcsokat illetve frissíthetik a már meglévőket. Ezen felül a klubtagsági szerződésben foglalt egyéb termékek és szolgáltatások áraiból is %-os kedvezményben részesülnek.
-
7Hogy tudom frissíteni régi programrendszeremet?
Keresse értékesítő, ügyfélkapcsolati munkatársainkat a frissítéssel kapcsolatban. Mindenképp szükség lesz arra, hogy meglévő hardverkulcsát eljuttassa hozzánk (nyomtató portos hardverkulcs esetén cserére is szükség van) amit mi sorszámozás után visszajuttatunk Önhöz.
-
8Régi programrendszerrel (Viking, Kivi, King) rendelkezem és nem sikerül a telepítés egy új számítógépre/újratelepített számítógépre. Mi a megoldás?
2009-ben a Viking, Kivi, King programrendszereket felváltotta a TERC V.I.P. BRONZ, SILVER és GOLD. A régi szoftverek nem kompatibilisek a Windows Xp után kiadott operációs rendszerekkel.
-
9Melyik programot válasszam?
A Programváltozatok menüpontban található ’Összehasonlító táblázat’ alapján megtalálhatja az egyes szoftverek közötti különbségeket és a ’Melyiket válasszam’ menüben pedig az igényeinek megfelelően eldöntheti, melyik verzióra van szüksége.
-
10OS X (Mac OS) rendszerű számítógépeken is tudom használni a TERC V.I.P.-t?
Nem. Apple típusú számítógéppel rendelkező ügyfeleinknek a TERC-ETALON használatát szoktuk javasolni mivel platform független, bármely eszközön elérhető ahol böngésző és internetelérés van. A TERC-ETALON programrendszer indítása.