Összegyűjtöttük, hogy milyen esetekben tud ügyfélszolgálatunk a felhasználók segítségére lenni, hogyan érhetnek el minket és milyen feltételekkel vehető igénybe szolgáltatásunk.
Műszaki ügyfélszolgálatunkon a következő elérhetőségeken várjuk felhasználóink megkereséseit munkanapokon 8 és 16 óra között:
Szakács Sándor | 06 70 670 5193 | support@terc.hu |
Kuti Krisztina | 06 70 670 5195 | support@terc.hu |
Lóczi Miklós | 06 20 401 5434 | support@terc.hu |
Kollégáink több éves építőipari szakmai és gyakorlati tapasztalattal rendelkeznek a TERC Kft. által forgalmazott költségvetés-készítő programrendszerek használati lehetőségeivel kapcsolatban. Magas szintű számítástechnikai ismereteik pedig a programok telepítési, futtatási problémáinak megoldásaiban segíthetik a felhasználókat.
Miben tudunk segíteni?
Melyiket válasszam?
Új vásárlóknak segítünk eligazodni a programok által nyújtott szolgáltatások rengetegében, és igyekszünk a felhasználó számára szükséges igények szerint a legjobb konstrukciót ajánlani. Igény esetén egyedi online bemutatót is tartunk a programok megismerésére.
Program telepítés, frissítés, új számítógépre való program költöztetés
A legfrissebb telepítő csomagok és elérhető adattárak letöltési linkjeit azonnal megküldjük. A telepítési problémák megoldására legtöbb esetben a TeamViewer alkalmazás segítségét vesszük igénybe, így a felhasználó számítógépén távoli vezérléssel azonnal el tudjuk végezni a szükséges lépéseket.
Program használatával kapcsolatos kérdések
Tételekhez elérhető információk, keresés, árazás, rezsióradíj, tétel módosítás, személyre szabás, MV-s beállítások és még számos funkció, amelyek a felhasználók munkáját segíthetik.
A beérkező megkeresések közül legtöbben a kapott excel állományok importálási és árazási lehetőseit szeretnék megismerni. Ilyen esetekben általában elkérjük a problémás fájlt, amit átalakítunk és a változtatások részletes leírásával együtt visszaküldünk a felhasználónak.
Oktatóvideók, leírások elérhetősége
Az évek során több hosszabb, rövidebb videóanyagot állítottunk össze a progamok funkcióinak bemutatására, tematikus szemináriumi előadásokat készítettünk, cikkeket írtunk a szolgáltatások megismeréséhez. Az anyagokat azonnal meg tudjuk osztani az érdeklődőkkel, még a weboldalon sem kell keresgélniük.
Kinek érhetők el a szolgáltatások?
A programrendszerek új felhasználóinak a vásárlástól, a folyamatosan upgradelő (aktualizáló) partnereinknek az utolsó frissítéstől számított egy évig a telefonos és e-mailes ügyfélszolgálati segítségnyújtást térítésmentesen biztosítjuk. RÉSZLETEK
És ha nem a legfrissebb verzióval rendelkezem?
Bizonyos szolgáltatásokat tudunk biztosítani a support lejárta után is. Ilyen pl. a telepítő csomagok elérhetősége, régebbi adattárak megküldése.
Az ezeken felüli kéréseket (pl. személyes, vagy távoli telepítési segítség, új számítógépes környezet beállítása, programfunkciók elérése) support-díj ellenében tudunk teljesíteni. Ezeket a szolgáltatásokat viszont az informatikai rendszerek folyamatos fejlődése és megújulása okán 2018/1-es vagy ennél frissebb programmal rendelkező ügyfeleink számára tudjuk biztosítani. RÉSZLETEK