Mi a teendő ha nem találom a hardverkulcsot? Tiltsam le, vegyek másikat, próbáljak ki más változatot? Mindenekelőtt értesítse ügyfélszolgálatunkat.
Ha megsérült vagy használhatatlan a kulcs? - Semmiképp se dobjuk ki!
A fenti képen látható hardverkulcsokat felhasználóink hozták vissza ügyfélszolgálatunkhoz.
Kollégáink ezekből a kulcsokból is ki tudták nyerni a tulajdonosi adatokat, így (egy kivételével :)) egy csekély kulcs-csere díjáért új kulccsal távozhattak vásárlóink.
A csere feltétele:
- fizikai hardverkulcs visszajuttatása irodaházunkba (postán vagy személyesen),
- frissített program- és adattárverzió.
Az alábbi képen a TERC-V.I.P. rendszer használatához szükséges hardverkulcsok evolúciója látszik, több felhasználónknál még a párhuzamos portos (nem USB) kulcsok is fellelhetők. Számítógép csere esetén érdemes ezeket is ügyfélszolgálatunkon becseréltetni.
Ha ellopták a hardverkulcsot? - Rögzítsék a jegyzőkönyvben!
Többször előfordult, hogy a felhasználó számítógépét hardverkulccsal együtt lopták el például a feltört autójából. Ilyenkor fontos a rendőrség által felvett jegyzőkönyvbe rögzíteni, hogy a számítógéphez egy TERC V.I..P. hardverkulcs is csatlakoztatva volt.
Ebben az esetben a felhasználó és a tulajdonában lévő program beazonosítása után csere-kulcsot tudunk biztosítani. A friss verzió itt is feltétel a kulcs-cseréhez.
Ha eltűnt, nem találjuk a hardverkulcsot? - Keressük kitartóan, majd jelentsük be az ügyfélszolgálatnak!
A program vásárlásakor átadott hardverkulcs tartalmazza a TERC V.I.P. program hozzáférési jogosultságát, ez kerül a felhasználó tulajdonába.
Mivel a programot internet csatlakozás nélkül (offline) is lehet telepíteni és korlátlanul használni - így annak letiltása nem lehetséges. Cégünk az elvesztés bejelentése után a további frissítések letöltéséhez le tudja állítani a jogosultságot, de a használatot nem tudja korlátozni.
Ebben az esetben tehát sajnos kulcs-cserét nem tudunk biztosítani, új program példány megvásárlására lesz szükség, mely - mint további példány - kedvezményesebb az első kulcs díjánál, de így is magas költséggel jár.
A kulcs elvesztése esetén, ha nem is kívánnak további példányt vásárolni (mert pl. van még 3 másik kulcsuk), akkor is ajánljuk az ügyfélszolgálati bejelentést. Ezzel tudjuk a következő éves/féléves frissítési díjbekérőben a frissítendő darabszámot aktualizálni elkerülve a felesleges befizetéseket.
Ha egy további példány megvásárlása túl nagy költséget jelent? - Próbálja ki a TERC-ETALON rendszerét.
Az online TERC-ETALON Költségvetés-készítő programrendszer szolgáltatásaira akár egy-egy hétre is előfizethet: Megnézem
A TERC V.I.P. felhasználókat segítő lehetőségek:
- SLO9 fájljait beolvashatja,
- eportálási, importálási szolgáltatásai megegyeznek a TERC V.I.P. rendszerével, sőt több lehetőséget is biztosít.
- mindig a legfrissebb ÖN adattár tételeit érheti el,
- a megszokott költségvetés-készítési funkciók itt is megtalálhatók (normaidő, rezsióradíj, százalékos eltérítés)
- és sok más plusz hasznos opció is rendelkezésére áll, amikhez a videóanyagokat, leírásokat folyamatosan bővítjük.
Ha további kérdésük van, vagy kulcs-cserére lenne szüksége, esetleg elveszett kulcsát szeretné bejelenteni, keresse ügyfélszolgálatunkat az ertekesites@terc.hu címen.