logo

TERC V.I.P. programomhoz elveszett a hardverkulcs

Mi a teendő ha nem találom a hardverkulcsot? Tiltsam le, vegyek másikat, próbáljak ki más változatot? Mindenekelőtt értesítse ügyfélszolgálatunkat.

Ha megsérült vagy használhatatlan a kulcs? - Semmiképp se dobjuk ki!

A fenti képen látható hardverkulcsokat felhasználóink hozták vissza ügyfélszolgálatunkhoz.
Kollégáink ezekből a kulcsokból is ki tudták nyerni a tulajdonosi adatokat, így (egy kivételével :)) egy csekély kulcs-csere díjáért új kulccsal távozhattak vásárlóink.

A csere feltétele:

- fizikai hardverkulcs visszajuttatása irodaházunkba (postán vagy személyesen),
- frissített program- és adattárverzió.

Az alábbi képen a TERC-V.I.P. rendszer használatához szükséges hardverkulcsok evolúciója látszik, több felhasználónknál még a párhuzamos portos (nem USB) kulcsok is fellelhetők. Számítógép csere esetén érdemes ezeket is ügyfélszolgálatunkon becseréltetni.

Ha ellopták a hardverkulcsot? - Rögzítsék a jegyzőkönyvben!

Többször előfordult, hogy a felhasználó számítógépét hardverkulccsal együtt lopták el például a feltört autójából. Ilyenkor fontos a rendőrség által felvett jegyzőkönyvbe rögzíteni, hogy a számítógéphez egy TERC V.I..P. hardverkulcs is csatlakoztatva volt.

Ebben az esetben a felhasználó és a tulajdonában lévő program beazonosítása után csere-kulcsot tudunk biztosítani. A friss verzió itt is feltétel a kulcs-cseréhez.

Ha eltűnt, nem találjuk a hardverkulcsot? - Keressük kitartóan, majd jelentsük be az ügyfélszolgálatnak!

A program vásárlásakor átadott hardverkulcs tartalmazza a TERC V.I.P. program hozzáférési jogosultságát, ez kerül a felhasználó tulajdonába.

Mivel a programot internet csatlakozás nélkül (offline) is lehet telepíteni és korlátlanul használni - így annak letiltása nem lehetséges. Cégünk az elvesztés bejelentése után a további frissítések letöltéséhez le tudja állítani a jogosultságot, de a használatot nem tudja korlátozni.

Ebben az esetben tehát sajnos kulcs-cserét nem tudunk biztosítani, új program példány megvásárlására lesz szükség, mely - mint további példány - kedvezményesebb az első kulcs díjánál, de így is magas költséggel jár.

A kulcs elvesztése esetén, ha nem is kívánnak további példányt vásárolni (mert pl. van még 3 másik kulcsuk), akkor is ajánljuk az ügyfélszolgálati bejelentést. Ezzel tudjuk a következő éves/féléves frissítési díjbekérőben a frissítendő darabszámot aktualizálni elkerülve a felesleges befizetéseket.

Ha egy további példány megvásárlása túl nagy költséget jelent? - Próbálja ki a TERC-ETALON rendszerét.

Az online TERC-ETALON Költségvetés-készítő programrendszer szolgáltatásaira akár egy-egy hétre is előfizethet: Megnézem

 

A TERC V.I.P. felhasználókat segítő lehetőségek:

- SLO9 fájljait beolvashatja,

- eportálási, importálási szolgáltatásai megegyeznek a TERC V.I.P. rendszerével, sőt több lehetőséget is biztosít.

- mindig a legfrissebb ÖN adattár tételeit érheti el,

- a megszokott költségvetés-készítési funkciók itt is megtalálhatók (normaidő, rezsióradíj, százalékos eltérítés)

- és sok más plusz hasznos opció is rendelkezésére áll, amikhez a videóanyagokat, leírásokat folyamatosan bővítjük.

 

Ha további kérdésük van, vagy kulcs-cserére lenne szüksége, esetleg elveszett kulcsát szeretné bejelenteni, keresse ügyfélszolgálatunkat az ertekesites@terc.hu címen.

Kérdése van?
Király Gergő
Király Gergő
Értékesítési ügyintéző
gergo.kiraly@terc.hu
+36 70 670 5198
Mátrai Zsófia
Mátrai Zsófia
Értékesítési ügyintéző
zsofia.matrai@terc.hu
+36 20 318 3683
Kuti Krisztina
Kuti Krisztina
Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs
support@terc.hu
+36 70 670 5195
Szakács Sándor
Szakács Sándor
Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs
support@terc.hu
+36 70 670 5193
Lóczi Miklós
Lóczi Miklós
Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs
support@terc.hu
+36 20 401 5434
scrollUp