2016. március 1-től fokozatosan megváltoznak a TERC V.I.P. vállalkozói programrendszerek support támogatásának feltételei.
Programrendszereink értékesítésével egy időben a szoftverek használatának elsajátítását is igyekszünk minél többféleképpen elősegíteni. Kezelési leírásokkal, útmutatókkal, képzésekkel, oktatásokkal, illetve a havonta megtartott nyílt napok és nem utolsó sorban telefonos segítségnyújtás (support) útján. Több éve már, hogy új vásárlás esetén egy fő részére térítésmentes az egynapos alapoktatásunk, mert meggyőződésünk, hogy az a jó ügyfél, aki tudja használni a programot és nem csak aki megvásárolta.
Vállalkozásunk kiemelt fontosságúnak tekinti az oktatás és a folyamatos ügyfélszolgálat biztosítását, amelyet már a nagyszámú felhasználói kör miatt öt munkatársunk lát el munkanapokon 8-16 óra között.
Már régóta két tűz között őrlődik az ügyfélszolgálati csapatunk! Cégünk alapfilozófiája, hogy ügyfeleinknek maradéktalanul megpróbálunk segítséget nyújtakni, szinte már minden fórumon. A probléma, hogy sok ügyfelünk leragadt egy régi változatnál (5-10 éves) viszont igényli a folyamatos supportot, ugyanúgy mint azok az ügyfelek, akik félévente folyamatosan frissítik a rendszerüket. Sokkal több idő elmegy egy régi program újratelepítésével, használati problémáival, mert azok nem a mai operációs rendszerekre, igényekre születtek.
Az egyre növekvő és változó elvárásoknak megfelelve kénytelenek vagyunk a support szolgáltatásunkat átszervezni az alábbiak szerint. A szigorításokat nem egyik napról a másikra szeretnénk bevezetni, hanem fokozatosan, időt hagyva arra, hogy felkészíthessük ügyfeleinket a változásokat. Nem az a célunk, hogy csökkentsük, hanem, hogy emeljük a szolgáltatásaink színvonalát. Ehhez viszont komoly átalakításokra, változásokra van szükség!
Első lépésben megszüntettük a 2009 (TERC V.I.P.) előtti programok telepítési supportját és a hardverkulcsok USB-re történő cseréjét. A második lépés lesz az emelt díjas telefon és az éves support díj bevezetése.
Térítésmentes a support az alábbi felhasználóknak:
- A programrendszerek új felhasználóinak a vásárlástól, a folyamatosan upgradelő (aktualizáló) partnereinknek az utolsó frissítéstől számított egy évig valamennyi support támogatásunkat térítésmentesen biztosítjuk.
- A TERC V.I.P. Összevont Építőipari Költségvetés-készítő Programrendszer GOLD és SILVER Klubtagsággal rendelkező partnerei az érvényes klubtagsági év lejáratát követő plusz egy évig az összes support támogatásunkat különdíj megfizetése nélkül vehetik igénybe.
Térítés ellenében igénybe vehető support felhasználók:
- Minden, az előzőekben fel nem sorolt esetben szoftver felhasználóink szolgáltatásainkat kizárólag térítés ellenében vehetik igénybe az alábbi lehetőségek szerint:
- naptári évhez kapcsolódóan, éves support szolgáltatás keretében 5 000 Ft + áfa/éves díj megfizetése mellett, vagy
- kizárólag emelt díjas telefonos ügyfélszolgálaton keresztül. Bármely más (akár mobil, akár vezetékes) telefonszámon történt hívás esetén először a jogosultságot ellenőrizzük, és amennyiben partnerünk térítéses szolgáltatás igénybevételére jogosult az esetben azt kizárólag az emelt díjas telefonszámon keresztül tudjuk biztosítani;
- irodaházunkban történő személyes megkeresés esetén hasonló módon járunk el – a jogosultság ellenőrzése után – az eltöltött időnek megfelelően, a helyszínen kiállított készpénzfizetéses számla pénzügyi teljesítése mellett fogunk tudni segítséget nyújtani.
Support szolgáltatásaink:
1. Felhasználói kézikönyv, térítésmentesen letölthet az alábbi linken, vagy kinyomtatva 4000 Ft+áfa áron megvásárolható.
2. A program használatának elsajátításához videósúgót is összeállítottunk, amelyet a videó bemutatók menüpont alatt tud indítani.
3. Telefonos ügyfélszolgálat:
Térítésmentesen igénybe vehető partnereinknek az alábbi elérhetőségeken 8-16 óra között:
Paár Gyula 422-2505, gyula.paar@terc.hu
Kuti Krisztina 422-2539, krisztina.kuti@terc.hu
Lázár András 422-2533, andras.lazar@terc.hu
Király Gergő 422-2517, gergo.kiraly@terc.hu
Petra Krisztián 422-2540, krisztian.petra@terc.hu
Térítéses ügyfeleinknek kizárólag az emelt díjas telefonszám működik!
4. Minden hónap első keddjén 8-16 óra között irodaházunkban nyílt napot tartunk.
5. Távoli segítségnyújtás a TeamViewer program segítségével. Ekkor ügyfélszolgálatos kollégánk feljelentkezik a felhasználó számítógépére egy felhasználó által adott jelszó segítségével.
6. Webinar szolgáltatásunk keretében lehetőséget kívánunk nyújtani a költségvetés-készítő programcsomagjaink iránt érdeklődő új és valamint régi felhasználóink számára, hogy az internet segítségével otthonról, avagy munkahelyükről kényelmesen, a számítógép előtt ülve ismerkedjenek költségvetés-készítő programjainkkal, informálódjanak a TERC V.I.P. különböző verziói által nyújtott lehetőségekről.
7. A TERC Irodaházban – előzetesen egyeztetett időpontban – személyes supportot biztosítunk (klubtagoknak térítésmentes, a több felhasználónak konzultációs díj ellenében minden megkezdett fél óránként 2500 Ft+áfa).
8. TERC V.I.P. Programrendszer térítéses oktatása:
I. modul – BRONZ oktatásra / 1 nap
I-II. modul – BRONZ-SILVER oktatásra / 2 nap
I-II-III. modul – BRONZ-SILVER-GOLD oktatásra / 4 nap
A képzések egymásra épülnek.
9. Helyszíni telepítés, oktatás (külön egyedi árajánlat szerint).
A folyamatosan velünk lépést tartó (félévente frissítő) ügyfeleinkkel szemben inkorrekt, hogy egyre nehezebben tudnak segítséget kapni annak ellenére, hogy már öt kollégánk foglalkozik a support szolgáltatással. A frissítés nem csak az anyagárak korrigálását és az új tételek bedolgozását jelenti hanem a program fejlesztését és a folyamatos segítségnyújtást a zökkenőmentes napi használatban. A biztonság az egyik legfontosabb érv, amelyet már egyre nehezebb garantálni, de egyre többet ér! Két féle „régi ügyfél” létezik: az egyik, aki régen megvásárolta a programot és folyamatosan együtt él velünk, frissíti a rendszerét. A másik, aki régen megvásárolta a programot, de nem frissíti, hisz nem kötelező és a „régi is jól használható”! Ösztönözni szeretnénk ezen régi felhasználóinkat, hogy zárkózzanak fel és élvezzék Ők is a biztonságos használatot.
A kompatibilitás egy duplán fontos szempont. Általában a programok lefelé nem kompatibilisek egymással, hisz az új fejlesztések nem jelenhetnek meg a régi szoftverekben. Igaz ez az operációs és a fejlesztő rendszerekre is, amelyek az eltelt években egyre sűrűbben változnak és saját magukkal sem kompatibilisek. Azaz ha rákényszerül egy gépcserére és új operációs rendszert kap, akkor a régi jó programok nem biztos, hogy fognak futni az új környezetben.
Egy hasonló kellemetlen szituáció, ha olyan költségvetést kap a felhasználó, amelyet az Ő rendszere nem tud olvasni! A több mint 20 000 programfelhasználó észrevételei, javaslatai és saját elképzelésünk alapján folyamatosan fejlesztjük a program tudását megőrizve a használhatóságát és utat próbálunk mutatni, hogy holnap talán hogy is fog működni a költségvetés készítés.