A TERC Kft. ez évben immár 7. alkalommal elnyerte a Kiváló Üzleti Márka kategóriában a MagyarBrands kitüntető elismerést.
A MagyarBrands program több mint egy évtizede díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. Az eredetileg kitűzött cél az elmúlt 11 év alatt sem változott: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira.
A kezdeti törekvéseknek ma már 750 márka örülhet, a MagyarBrands 2020 program ennyi magyar márkát tart számon a legkiválóbbak között. Rendkívüli jelentőségű a MagyarBrands díjazás üzenete 2020-ban, a pandémia idején: kiemeli a hazai márkák kiváló teljesítményét, ezáltal pozitívan különbözteti meg azokat a versenytársaiktól.
A Szakmai Bizottság döntése alapján a TERC márkanév KIVÁLÓ MÁRKÁNAK számít, a hazai üzleti TOP márkák egyikeként.
A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt.
A program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka pénzügyi adatok több szempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Pontozás alapján három alapkategóriában születik meg végül a díjazottak listája.
Vállalkozásunk büszke a meglepetésként kapott elismerésre, amelynek megítélésében természetesen partnereink véleménye, szolgáltatásaink minősége is hozzájárult.