Vállalkozásunk immár hatodik egymást követő évben elnyerte a Kiváló Üzleti Márka kategóriában a MagyarBrands kitüntető díjat.
2016-ban már hetedszer tették mérlegre a hazai márkákat a MagyarBrands bírálói. Idén először három kategóriában díjazta a Szakmai Bizottság a márkákat: kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka, és innovatív márka kategóriában.
A MagyarBrands-díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. A kiváló fogyasztói márkák kiválasztását a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) eredményei is befolyásolják. A Szakmai Bizottság döntése alapján a TERC márkanév KIVÁLÓ MÁRKÁNAK számít, a hazai üzleti TOP márkák egyikeként.
A MagyarBrands program 2010 óta magyar vonatkozású, kiváló márkákat díjaz. 2016-ban immáron hetedik alkalommal díjazott olyan márkákat, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is. A MagyarBrands program célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a hazai termékekre. A magyar fogyasztók számára egyre fontosabb, hogy az általuk megvásárolt árukkal hozzájáruljanak a hazai vállalatok és ezzel Magyarország gazdaságának fejlődéséhez. Az elmúlt évek bizonyították, hogy a díj nem csak elismerés, hanem aktív segítséget jelent a fogyasztóknak, az ügyfeleknek valamint a partnerek munkájában is.
A MagyarBrands-díj elnyerése kiemelkedő érdem. A MagyarBrands-díj odaítéléséből fakadó új üzleti lehetőségek kihasználása minden márka számára olyan érték, amelyhez a program megvalósítói hasznos marketingtámogatást igyekeznek nyújtani: MagyarBrands-díjas, piacvezető márkákkal közös médiakampányokat, tréningeket és márkakutatási lehetőségeket biztosítva a MagyarBrands program keretében.
A MagyarBrands Programba a nevezés történhet pályázati úton is, de a kiválasztásban fontos szerepet kapnak az előző évek adatbázisai, aktuális online kutatási eredmények, és a MagyarBrands Szakértői Bizottság zsűritagjainak jelölései. A pályázott és a szakértői javaslatok alapján bekerült márkák, amennyiben az alapfeltételnek megfelelnek, a Bizottság elé kerülnek pontozásra.
A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született, vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt. Ezen alapfeltételen túl a márkának rendelkeznie kell az alábbi feltételek egyikével:
- a márka magyar tulajdonban van
- vagy a márka „gyártásának” helyszíne Magyarország
- vagy magas Identitás-pontszámot kap a bizottsági pontozás során
dr. Serényi János a MagyarBrands program elnökének szavai:
„Minőségi visszacsatolás nélkül lehetetlen a tartós siker elérése. A MagyarBrands elismerésben részesülő márkák számára különleges megerősítést jelent, hogy a díjat a fogyasztók és a szakértők egyöntetű értékítélete alapján kapják meg. Az eddigi tapasztalatok alapján a kiválóság ily rangos módon történő megjelenítése fontos a márka tulajdonosának, hiszen így a munkájáról a legautentikusabb forrásokból kap visszajelzést. No és nem kevésbé lényeges ez a fogyasztónak, hiszen a MagyarBrands díj a számára is a kiválóság megtestesítője, a vásárlói döntés egyik meghatározó iránytűje.”
Vállalkozásunk munkatársai, tulajdonosai méltán büszkék az elnyert díjra, amely partnereink visszajelzései alapján került odaítélésre.