A TERC V.I.P 2018/1-es programverziójának egyik új szolgáltatása az Üzenőfal. Ezt a funkciót minden bejelentkezett felhasználó elérheti és kapcsolatba léphet további felhasználókkal, létrehozhat akár céges csoportot, de kérdéseket intézhet az ügyfélszolgálat munkatársaihoz is. Észrevételünk szerint eddig ez a lehetőség keltette fel legjobban partnereink figyelmét. A programmal kapcsolatos megjelenési, beállítási kérdéseiket, javítási igényeiket, könnyebb használhatóságot segítő javaslataikat, észrevételeiket ezen a felületen szabadon feltehetik.
Az üzenetek megválaszolásába programozónk, oktatóink, ügyfélszolgálati munkatársaink is közvetlenül be tudnak kapcsolódni így első kézből kaphatnak hiteles választ kérdéseikre. Első körben az Üzenőfalon munkatársaink munkanapokon 8-16 óra között érhetők el, de - amennyiben igény lesz rá – akár ügyeletet is biztosíthatunk a felületen.
A szolgáltatás a munkatársainkkal való kommunikáció mellett a programrendszer további felhasználóival való kapcsolattartás is biztosítja. Kipróbálhatják például a céges (közös hardverkulcs-főszámmal rendelkező) csoport létrehozási lehetőséget. A rendszerben elküldött és kapott üzenetek szerverünkön való tárolása biztosítja, hogy bármikor, a saját hardverkulcsuk által történő azonosítással és bejelentkezéssel bárhonnan elérhessék beszélgetéseiket.