logo

Frissítsük programjainkat és költségvetéseinket a legfrissebb adattárral!

Lépésről lépésre bemutatjuk a költségvetés-készítő programok frissítési folyamatát, illetve a régebbi adattárral készült költségvetések aktualizálási lehetőségeit.

 

Időzítsék óráikat 2025. április elsején 9 órára és a kollégák megtérfálása után frissítsék költségvetés-készítő programjaikat.

TERC-ETALON rendszer frissítése

A legfrissebb adattár eléréshez szükséges lépések:

  1. lépjen be a https://www.etalon.terc.hu/login oldalra
    és használja az automatikusan frissített 2025/2-es adattárat új költségvetéseinek összeállítására.

A már elkészült költségvetések aktualizálásának lépései:

(Az aktualizálás során nem csak az árak, szövegek frissítése végezhető el, hanem az esetleg már törölt tételek megjelölése is)

  1. készítsen másolatot a költségvetésből, az esetleges visszaállítások miatt (csak boomereknek :))
  2. szerkessze meg a költségvetést, válassza ki az összes tételt,
  3. válassza a 'Csoportos adatmódosítás' menü - 'ÖN tételek frissítése' lapját,
  4. jelölje be a frissítendó adatokat és adja ki a 'Csoportos módosítás' parancsot.

Kedvenc vagy Komplex csomag előfizetés birtokában a frissítésre szoruló adatok az 'ÖN összehasonlítás' paranccsal előzetesen is ellenőrizhetők.

 

TERC V.I.P. rendszer frissítése

Legfrissebb adattár és program letöltése az Ügyfélszolgálatból. A rendszer a napi első indítás után ezt a lehetőséget automatikusan is felajánlja.

  1. Ügyfélszolgálat indítása
  2. Frissítés gomb választása
  3. A felugró ablakban érdemes a 'Teljes telepítő' lehetőséget választani, hogy a keretrendszer frissítései is betöltődjenek.
  4. Kövessük felugró ablakok utasításait és zárjuk be az értesítő ablakokat.
  5. A frissítés után érdemes ellenőrizni, hogy a friss adattár ténylegesen beállításra került, ezt legegyszerűbben a tétel-tallózó ablakban lehet megtenni.

A már elkészült költségvetések aktualizálásának lépései:

Az aktualizálás során a rendszer a tételek újraárazását elvégzi, illetve figyelmeztetést küld és kigyűjti az adattárban már nem szerepló tételek listáját.

  1. készítsen másolatot a költségvetésből, az esetleges visszaállítások miatt (csak boomereknek :))
  2. TERC V.I.P. Silver verzió esetén válassza a 'Költségvetés' menü - 'Tételek árainak aktualizálása' parancsot,
    TERC V.I.P. Gold verzió esetén pedig a 'Költségvetés' menü - 'Költségvetés árazása' parancsot és az árazási paraméterek beállítása után ismét nyomja meg az 'Árazás' ikont.

A TERC V.I.P. rendszerében is a frissítésre szoruló adatok az 'Költségvetés' menü 'Áttekintő dokumentum készítése' paranccsak az ÖN adattári információkkal a költségvetés adatai előzetesen is ellenőrizhetők.

 

Amennyiben a frissítések során bármilyen problémába ütközik, keresse bizalommal műszaki ügyfélszolgálati mukatársainkat munkaidőben telefonon, vagy a support@terc.hu címen.

Kérdése van?
Király Gergő
Király Gergő
Értékesítési ügyintéző
gergo.kiraly@terc.hu
+36 70 670 5198
Mátrai Zsófia
Mátrai Zsófia
Értékesítési ügyintéző
zsofia.matrai@terc.hu
+36 20 318 3683
Kuti Krisztina
Kuti Krisztina
Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs
support@terc.hu
+36 70 670 5195
Szakács Sándor
Szakács Sándor
Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs
support@terc.hu
+36 70 670 5193
Lóczi Miklós
Lóczi Miklós
Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs
support@terc.hu
+36 20 401 5434
scrollUp