Szerző: Kiss Árpád / arpad.kiss@terc.hu / +36 (20) 946-6514
2024 szeptember 16-tól megváltozott az Autodesk termékek megvásárlásának és megújításának folyamata!
Továbbra is részt veszünk az értékesítés előtti és utáni tevékenységek minden fázisában, kivéve a tényleges fizetési tranzakciót, amely közvetlenül Ön és az Autodesk között fog zajlani.
Ha Ön új előfizetést rendel / meglévőt meghosszabbít / ajánlatot kér, akkor a folyamat a következő:
- Ajánlatot készítünk az Autodesk rendszerében.
- Az Autodesk elküldi az árajánlatot önnek.
- Ön elfogadja és megrendeli, az Autodesk létrehozza / megújítja a licencet.
- Ön fizet az Autodesk-nek, majd megkapja a számlát.
Amennyiben még nem rendelkezik Autodesk fiókkal, akkor annak létrehozását kéri az Autodesk.Az alábbi linken az autodesk fiók lehetőségeivel tud megismerkedni: https://www.terc.hu/oldal/uj-autodesk-account |
1. Az Autodesk rendszerén keresztül árajánlatot küldünk önnek.Az ajánlatot az Autodesk weboldalán tudja áttekinteni. A belépéshez egy hasonló e-mailt fog kapni: |
2. Kattintson a levélben a "Vásárlás" linkre, majd jelentkezzen be az autodesk fiókjába.Majd a cégadatok ellenőrzése és az adószám megadása után a "Folytatás" gombra kattintva lehet továbblépni a fizetési mód kiválasztásához.
|
3. Kiválasztható a fizetési mód, módosíthatók a számlázási cégadatok.A megadott e-mail címre érkezik majd a számla. Áttekintést követően a „Rendelés elküldése” gombra kattintva az előfizetései automatikusan meg fognak újulni. A megújítás dátuma előtt módosíthatja az automatikus megújítás beállításait. |
4. Az Autodesk létrehozza / megújítja a licencet, ami az autodesk fiókból telepíthető.Az alábbi linken az autodesk fiók használatával és a szoftvertelepítés lehetőségeivel tud megismerkedni: https://www.terc.hu/oldal/uj-autodesk-account |
|