logo

A régi Autodesk szoftverek támogatásának megszűnését ELHALASZTOTTÁK!

A RÉGI SZOFTVEREKNÉL A COVID MIATT MÉG NEM SZŰNIK MEG A TERMÉK AKTÍVÁLÁS!

Frissítés 2021.05.03.: Korábban közöltük, hogy az Autodesk terméktámogatási életciklusának részeként 2021 márciusában megszünteti a 2016-os és korábbi verziók támogatását és hozzáférését. A COVID-19 ügyfelekre gyakorolt ​​hatása miatt azonban mégsem vezették be 2021 márciusában ezeket a változtatásokat az előző verziók támogatásával kapcsolatban!

Az eredeti hír 2020.03.05.:

Mi változik és miért?

  • Az Autodesk bevezette a Korábbi verziók Támogatási Életciklusát. Ezzel összhangba hozzák a Maintenance és a SUBSCRIPTION szoftverekre vonatkozó szabályzatokat.
  • Az AUTODESK 2021. márciustól már csak a legfrissebb és az azt megelőző 3 verziót támogatja!
  • A támogatott verziók a következők lesznek: 2019, 2020, 2021, 2022
  • Ez azt jelenti, hogy a régebbi licenszt használók nem kapnak Szoftver frissítést, Gyors javítást, Technikai támogatást.
  • A legfontosabb, hogy Termék aktiváló kódot sem biztosítanak részükre!
  • A korábban telepített és aktívált licenszek tovább használhatók. Azonban új kód kérésre nincs lehetőség.

 

Mit tehetek?

  • Érdemes a 2021. március előtt a számítógép bővítést vagy új beszerzést lebonyolítani és kódot kérni. Itt figyelni kell arra, hogy a meglévő Autodesk licensz WINDOWS 10 kompatibilis legyen!

 

2021. márciustól az Autodesk támogatás a Covid-19 miatt folytatódik, beleértve a kódkérés lehetőségét is!

 

 

További információk:

Previous Version Support:

https://forums.autodesk.com/t5/previous-version-support/reminder-no-change-to-previous-version-support-and-access-in/td-p/10186330

Product support lifecycle:

https://knowledge.autodesk.com/customer-service/account-management/users-software/previous-versions/previous-version-support-policy

 

Kapcsolat:

Kiss Árpád

Stúdióvezető-helyettes, CAD oktatás, szoftverek

 arpad.kiss@terc.hu
 06 (20) 946-65-14 

 

scrollUp